Alright, This Time, Just The Girls.

Heey :3

Nyss ätit macka och varm oboy, intressant eh ne men jag sitter och knarkar Lunachicks :3 They're freakin' awesome! Åhhh <3 

har inte haft något liv idag. Haft feber, sov till typ först 6 sen 10 sen 3 sen 4 haha :c Kommer inte kunna sova inatt. It sucks. Känner att jag inte har mycket intressant att säga, ahah fast det brukar jag inte ha menmen. Väntar på att Emma ska fråga sin mamma om konserten och att Ellinors mamma ska säga ja :3 Vill beställa biljetter nu!! Fast en sak har vi bestämmt jag och Emma. Vi ska ha beställt biljetter nu under lovet som kommer nästa vecka!!  

Gud tänk så är dom slut. Då dör jag. Seriöst. EH ja. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥
ska jag komma ihåg dej?
mail tack? :) (publiceras ej)

Skriv din blogg eller där jag kan nå dig :)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0