Never give in. Never back down.

Woho nästan glömt bloggen igen hehe typiskt mig. 

Mina dagar är ofattbart tråkiga nu för tiden haha. typ sover till kl 2 på dagen och sitter uppe halva natten på twitter. Twitter har typ tagit över mitt liv. Har fått en liten stalker där<3 hahah. Han är snäll...och jobbig. 

Lyssnade på typ mindre än halva Love Line intervjun med Andy och Ashley imorse.. Älskar hur de uttalar sig haha. " fame has not made me a pedophile" och Ashley i en gamal intervju på warped tour "Who gets the most underaged pussy" Ashley - " We cant say that on tv"...."Please stop talking about it"... Men vet att dom bara ljuger hehehe. I alla fall tills Oktober ;) Okej ska inte skriva mera här hahah, bara förvånad att Ashley inte blockat oss på twitter, efter alla våra sex tweets hehehe. 

SNART BVB IGEN. 2 MÅNADER ASDFGHJKL 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥
ska jag komma ihåg dej?
mail tack? :) (publiceras ej)

Skriv din blogg eller där jag kan nå dig :)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0