Nanana I Feel Like Dancin' Tonight

Heeey :D

Varit hemma idag ehehe, vaknade med ont i magen så bestämmde mig för att somna om och be mamma ringa skolan.. Dagen har varit lam, hatar att vara hemma egentligen.. Det är skönt de första timmarna då man får lite sovmorgon sen blir man bara uttråkad :( Missade bilden idag med, sugit.. bästa lektionen på hela veckan!

Funderar på att sova nu för klockan är snart 10, somnar alltid för sent så är jag helt död på morgonen. Inte skoj :c HAHAH föresten jag och Emma ska nog kanske se EMD i April. Jag vet tönt varning men vi har inget bättre för oss eheh xd 

BYEBYE SOV GOTT

CRASHDÏET OM 11 DAGAR, FUCKING AMAZING!


Kommentarer
Postat av: sandra

Sv: Ahaaa okey :P

2011-04-07 @ 18:24:26
URL: http://gustavlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥
ska jag komma ihåg dej?
mail tack? :) (publiceras ej)

Skriv din blogg eller där jag kan nå dig :)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0