Jag behövde en hundradels sekund .,.

Nu är man äntligen (snart) klar! wow! asså jag är helt död och trött och vill sova nu men kan inte än!
Har skrivit klart hela svenska manuset, ska spela in det imon ist. Skrivit klart konstnärs arbetet och ska plugga SO nu innan jag somnar för vi har läxförhör imon ist för prov typ. Gah har varit sjuk alla SO lektioner utan typ 2 när vi läst om Ekonomi. Seriöst jag kommer faila på det. O__O Har bäddad ner mig i sängen och ska plugga lite till innan jag släcker lampan. KENT har räddat min kväll. <3 Älska deras musik!
6/8 - 10 Helsingborg var där med bästa Åsa och Becca 8D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥
ska jag komma ihåg dej?
mail tack? :) (publiceras ej)

Skriv din blogg eller där jag kan nå dig :)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0