Ullared tomorrow!

Hellu.
Yes ni hörde rätt! Imorgon ska jag till Ullared med Alice :D Länge sen man träffade henne! över 3 månader sen! Vi ska hämta henne i Falkenberg hehe, sen kör vi till Ullared. Kommer vara fett mycket folk där, men men. Efter vi varit i Gekås och handlat ska Alice sova hos mig hehe :D Kommer bli massa galet och flumm! 8D <3
Nu är det inte heller många skoldagar kvar. Ingen skola idag. Kände mig dålig. Börjar typ bli förskyld igen :C Imorgon är jag ledig för vi ska till Gekås och Onsdag blir det bara skolan någon timme och hämta betygen och såå c: Kommer bli en as bra vecka. På fredag är det julafton med! Har inte köpt en ända julklapp ännu höhöhö.
BTW JESSICA HAR FÅTT MIG ATT GILLA MY CHEMICAL ROMANCE! D: xD

Kommentarer
Postat av: Alice

De blir awesome!

OMG UHH NOOO INTE DEN BILDEN!! <3

2010-12-20 @ 20:50:27
URL: http://alicejohannaa.blogg.se/
Postat av: natalie

iih, ja ska på deras konsert i mars :D<3 mcr alltså ;)

2011-01-01 @ 23:13:07
URL: http://nataliiehallqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥
ska jag komma ihåg dej?
mail tack? :) (publiceras ej)

Skriv din blogg eller där jag kan nå dig :)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0