My head is fuckin' tired, need to get some relief ...

Sitter i min säng och fryser ihjäl. Alltså mitt rum är skumt. Det blir skit varmt om man har fönstret stängt, och om man öppnar fryser man ihjäl. Så jag kan typ inte sova på nätterna, det är därför jag är så trött D:
Ska dra på mig något och fixa mig strax. Orkar seriöst inte skolan. Känner att allting blivit för mycket. Och nu dampar hotmailen också, så jag kan inte skicka mitt sommarprat till min svenska lärare. -.- aja vi hörs efter skolan.. om jag fortfarande lever då.
Peace c:

Kommentarer
Postat av: maria freh

hej sötis , du är söt okej?

smsa mig 0704687198.

mitt nummer, vi får prata om halmstad till jullovet :) pusss

2010-12-08 @ 18:46:19
URL: http://emeliiiemaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥
ska jag komma ihåg dej?
mail tack? :) (publiceras ej)

Skriv din blogg eller där jag kan nå dig :)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0