Ich habe so eine Panik

Gud dör, nu ska jag klaga igen på min skola. jag har svenska krönika, engelska&tyska arbete, NO (genetik) prov, Musik prov, Musik arbete om artist. Tills nästa vecka. Önska mig lycka till. Känner att detta inte kommer gå bra. Sen har jag inte spelat in hela radio programmet ännu. Fett jobbigt. UHH
Längtar verkligen till Fredag. Jag och Emma ska till Malmö och se Crashdïet då hehe c: Kommer bli så geil! Hoppas Hoppas att Alice får ihop pengar så vi kan beställa Bring me the horizon biljetter till den 31 Januari c: Och att jag får biljett till Metal Town i julklapp, annars köper jag den själv HEHE 8D Åsa ska förmodligen följa med och sen ska Yalda med c: Mitt liv är lite underbart ändå. höh
Jag och Rebecca i Danmark dagen efter U2 konserten i sommaras. <3 lite trötta va xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥
ska jag komma ihåg dej?
mail tack? :) (publiceras ej)

Skriv din blogg eller där jag kan nå dig :)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0