Harry Potter!

Hellu!
Har varit dött på bloggen några dagar .. Var och shoppade med Åsa i förrgår, Kollade på Harry Potter med Emelie idag.. Och typ haft sovmorgon hehe. Ska visa bilder på allt jag fått när jag köpt minneskort till min kamera.. Har beställt Crashdïets alla album alltså "rest in sleaze", "the unattractive revolution" och " Generation wild" samt "split your lip" av Hardcore Superstar! Heheheh hoppas jag får dom imorgon 8D Köpte även Michael albumet i stan med Åsa.
Har fixat kläder jag ska ha på nyår med.. Ska bara köpa strumpbyxor c:
Måste fixa minneskort imorgon, vill ta massa bilder på nyår! Längtar tills dess!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥
ska jag komma ihåg dej?
mail tack? :) (publiceras ej)

Skriv din blogg eller där jag kan nå dig :)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0