Harry Potter Marathon !:D

Denna dagen har gått snabbt faktiskt, eller jag har inte gjort så mycke, hehe vaknade ju runt 2 tiden...
Håller på och kollar Harry Potter and the philosopher's stone :)) ska försöka se alla filmerna från början, fast den första är ju 2 ½ timme lång xd hinner inte det till imorgon heh ^ Mamma handlar hårfärg nu till mig och typ dricka och sånt till imorgon... Det blir typ Schwarzkopf Natural and easy 570 :))
Lägger ut bild sen när jag färgat håret.. Nu ska jag krypa ner i soffan igen och kolla film.. Slapp dag idag xd
Säger bara att Harry Potter är bland de bästa filmerna! hehe älskar dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥
ska jag komma ihåg dej?
mail tack? :) (publiceras ej)

Skriv din blogg eller där jag kan nå dig :)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0