glömt bloggen höhö

Asså jag har helt glömt bort att blogga sen crashdïet spelningen xD Fast det har inte hänt så mycket, bara gjort klart allting i skolan, as skönt. Får MVG i bild iaf 8D fett nöjd. Är as spänd på att få veta vad jag får i slutbetyg i musik. Hoppas verkligen på minst VG men helst MVG, för musik provet sket sig totalt. fick typ bara G/VG på det -.-
Slut prata om skolan. Denna helgen har jag hunnit med massa. Jag har bakat julgodis, Julpyntat, Träffade Jessica igår hahah vi åt pizza och kollade parodier på TH, asså Jessica är en så underbart härlig person att va med. Typiskt att vi båda inte gillar TH lika mycket längre. hahah fett synd ändå. Träffade Emma några timmar på kvällen med. HAHAH asså åhh vi kollade Crashdïet filmerna och hade fett kul. Lyssnade på Alter Egon höh bästa bandet ju, eller nej efter Lasse Stefanz då (intern skämt) Vi försökte komma på ett bra band namn till oss. heh gick inte bra. Bästa vi kom på var typ Rosita HAHAH fett dåligt namn xD Följde Emma hem vid typ 11 eller ngt. Ska kanske träffas senare med om hon städat klart ;) Ska möblera lite nu. Tror lite TH plancher åker ned. Trodde aldrig denna dagen skulle komma. Seriöst. Men min TH konsert tavla och turné planchen får vara kvar :)
Jag och Emma :) <3
Lyssna, typ as bra låt http://www.youtube.com/watch?v=H_d7Ep0no2U <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥
ska jag komma ihåg dej?
mail tack? :) (publiceras ej)

Skriv din blogg eller där jag kan nå dig :)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0