Dag 6 – Min dag.

Jaha nu har jag kommit till dag 6, eh intressant dag. Tänkte spara den till Fredag istället då jag ska på konsert men skit samma. Varit i skolan hela dagen då som alltid. Haft slöjd , Hata slöjd med stort H ! :c haha gör en ful ram.
Hade sen matte. Typ dampade med Emma hela lektionen om Crashdïet konserten som är på fredag. Vår vikare sa typ att vi fick inte lyssna musik för vi kunde inte fokusera HAH. Svenska = FB 8D So'n var faktiskt as kul. Vi var olika länder och typ skulle förhandla för att få ihop pengar och massa. Hehe jag, Åsa och Becca var Tanzania c: har 60 tusen än då länge höh 8D Engelskan typ gjorde jag nästan klar planchen om tvättbjörnar.
Sådär det var min intressanta dag asså xd Ska plugga nu och tagga med Crashdïet musik till fredag! 4 DAGAR NU 8DD
Martin Sweet c: <3

Kommentarer
Postat av: Alice

YAAY WE LOVE DAMP <3

2010-12-06 @ 18:46:53
URL: http://alicejohannaa.blogg.se/
Postat av: Isabel

Fin blogg! :'D

2010-12-20 @ 16:21:07
URL: http://isabeeeel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥
ska jag komma ihåg dej?
mail tack? :) (publiceras ej)

Skriv din blogg eller där jag kan nå dig :)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0