Crashdïet! #1

Hemma igen! Det var helt underbart!! Dagen började med att jag drog hem till Emma vid lite över 3, hon fixade sig och Daniel kom, sen åkte vi iväg. Käkade på donken i Lödde typ. Vi tvingade Daniel att lyssna på Crashdïet i bilden haha! Vi kom väl till Malmö vid 6 tiden. Och när vi skulle gå över övergångs stället till KB så blev Emma helt crazt hon började skrika och hoppa ahaha hon skrek "SIMON SITTER I FÖNSTRET" hahahpå ett "fik" jämte KB satt Simon och några från förbandet i Nasty Idols, ajg såg även en skymt av Peter. Iaf jag fick håll för munnen på Emma och vi gap skrattade och Simon såg oss HAH! Vi ställde oss i kön och Emma typ ringde Ellinor och glodde massa på Simon, han kände sig nog utstirrad ahhaha, jag vinkade till honom och han vinkade tillbaka höhö efter Emma stirrat i ca 10 minuter drog han xd Hahaha sångaren i Nasty Idols stirrade ut oss D:  Vi köade i en timme drygt. Sen sprang vi in till scenen. Det var en fämre del sen gick den i på sidorna, vi ställde oss på "Martins" sida. Efter någon timme kom Dirty Passion första för bandet ut. Inte då bra. Fick inte igång publiken så mycket. Och han dregglade och spottade hela tiden, så jag fick det på kinden D: Någon drog sönder hans kedja så jag och Emma vi en del av den, jag fick en döskalle 8D Efter kom Nasty Idols, hahaha basisten var as nära oss och kollade på oss hela tiden och när han headbangade kom massa svett på oss ew. ÅH sen kom Crashdïet.! De stod i dörröppningen hela tiden. Först kom Peter jag jag typ gallskrek till Emma ! hahaha den kom alla och vi vinkade men de dissade oss xd När de kom ut så var det så jävla grymt!!! Vi kunde ta på Martin hela tiden haha klämde på hans röv xd Och innan för hans byxben höhö han var rätt så svett lol xd Håriga ben med HAAHAH. OCH SIMON! fyfan vad snygg han oxå  var! Fast Martin lite mer höhöhö. Martin och Simon stod vi oss typ hela tiden. I slutet skulle Simon göra stagedive men Emma och jag tog varsit ben och drog han till oss istället hahah vi fick nästan av skorna xD Han typ glodde på oss. och tog på hela Emmas arm för att lyckade komma upp igen, så hon höll i hans hand typ *__* Sen fick jag en piska i ögat :O För de gjorde som i Generation wild musikvideon, typ slog simon med en piska, han måste fått as ont O: sen typ fake skar hon honom så han låg helt "blodig" på scen och alla skrek haah, fick även blod på oss sen 8D I slutet kom även Peter till vår sida. Han var fett gullig. Och martin gav mig ett plektrum i handen :DD::D:D:D ÅHH och sen lyckade jag få tag i pappret där alla sångerna stod på. En gubbe ville ta foto på pappret efteråt xD DET VAR SÅ FREAKING AMAZING! ÄLSKADE VARJE SEKUND <3
måste tillägga att Martin och Simon har jävligt snygga ben hahahh, Fick in handen innanför hålen i hans byxor 8D HEHEH
Edit: jag såg två killar kyssas 2 gånger den kvällen.
Andra för bandet, de var bra c:
Nu kommer Crashdïet! Daniel tog alla bilderna för vi stod längst fram, just so u know c:
Fler bilder kommer sen! :D

Kommentarer
Postat av: Emma Cruz

Åhhh josse!! Det var verkligen den bästa konserten jag har varit på :O.... Allt var så perfekt!!! Eller hur !! hahah ja deras ben var ju fett snygga xD..hahah Vad sägs om en kosnert till snart (A) <3

2010-12-12 @ 13:48:49
Postat av: josse

Sv: Emma det var helt underbart! hah bara för jag mailade stickyfingers HAH xd de var grymt snygga irl! 8D <3

2010-12-12 @ 15:54:59
URL: http://kaulitzgalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥
ska jag komma ihåg dej?
mail tack? :) (publiceras ej)

Skriv din blogg eller där jag kan nå dig :)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0