CHRISTMAS TOMORROW

Heey!
Igår åkte Alice hem, hade en awesome dag/kväll/dag höh, vi gick runt på gekås och handlade massa. Haha jag handlade julklappar och Alice till sig c: Vi kööpte massa godis hehe och kollade All time low. Fett nice. Alice fick för sig att det spökade hos mig hahaha. Nyår kommer bli awesome! Ska beställa biljetter snart ju! Innan hon åkte så var jag i skolan och fick betygen! Mvg i Historia och Bild yay. Och typ Vg i resten och G i typ slöjd och No. Haha okej Ig i idrott... Vi fikade på Expresso House sen åkte Alice med tåget hem igen. Men träffas om 8 dagar igen :D
Idag har jag och pappa julhandlat det sista. Julklappar till mina stora systrar, hemlig julklapp till mamma och julmat. Haha ganska skoj ändå. Idag kom även skoltröjorna. Fina hehe.
Här kommer lite bilder. Asså kan inte fatta att imorgon är det julafton... Och på lördag ska vi till skåne till mina kusiner och Söndag får vi folk. Upptagen va.
seg uppdatering vet, hah men det är jul snart skyller jag på denna gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥
ska jag komma ihåg dej?
mail tack? :) (publiceras ej)

Skriv din blogg eller där jag kan nå dig :)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0