17 timmar och 43 minuter kvar tills vi åker !! 8D

ÅHHH asså nu är det inte lääänge kvar !!! Läste på Peters blogg att de ska sova hos Simons föräldrar inatt och sen åker de vidare till Malmö imorgon bitti :D HIHI vid 4 tiden imorgon drar Jag Emma och Daniel till Malmö 8DD Kommer bli så geil! Ska ta med massa skivor och plåga Daniel med Crashdïet musik! HEHEH c: Jag och Emma har planerat lite saker heheh c:
Jag borde egentligen plugga NO nu för jag har prov imorgon men tja jag har inte ens öppnat boken än eh xd Kommer faila men orkar inte seriöst. och AHHHH när fan ska de meddela vinneren av backstage passet? O__O typ 30 minuter innan spelningen , åhh ta tummen ur röven och välj någon! Jag och Emma har inte mailat i onödan!!
Är as trött men asså , Sitta uppe hela natten och plugga No och få G på provet vs sova och vara pigg imorgon inför spelningen? För vi är inte hemma för 2 på natten juue orkar inte stå och somna på spelningen, fast det kommer nog inte hända xD Tror jag svara på lite frågor om NO'n sen sover. Natti ! <3
IMORGON SMÄLLER DET! ska hem till Emma efter skolan och fixa oss tillsammans. Stackars Daniel sista dagen i hans liv imorgon HHAHA ! xD¨
INTE LÄNGE TILLS MAN SER DESSA SCHNYGGINGARNA !! 8DD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥
ska jag komma ihåg dej?
mail tack? :) (publiceras ej)

Skriv din blogg eller där jag kan nå dig :)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0